Стосовно навчально-пізнавальної діяльності оцінювання означає встановлення рівня виконання учнями завдань, поставлених перед ними в процесі навчання.
Я зя'сувала, що оцінювання виконує важливі функції. Це переважно:
o
контролююча – передбачає визначення
рівня досягнень окремого учня;
o
діагностично-контролююча – допомагає з’ясувати причини труднощів, які виникають в
учнів під час навчання;
o
стимулюючо-мотиваційна – визначає таку організацію оцінювання навчальних досягнень
учнів, коли його проведення стимулює бажання покращити свої результати;
o
навчальна - зумовлює таку
організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли його проведення сприяє
повторенню, уточненню і систематизації навчального матеріалу.
Таким чином, контроль у
школі – це спосіб виявлення й оцінювання результатів спільної діяльності учня і
викладача.
Комментариев нет:
Отправить комментарий