вторник, 27 августа 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія


Стосовно навчально-пізнавальної діяльності оцінювання означає встановлення рівня виконання учнями завдань, поставлених перед ними в процесі навчання.
Я зя'сувала, що оцінювання виконує  важливі функції. Це переважно:
o   контролююча –  передбачає визначення рівня досягнень окремого учня;
o   діагностично-контролююча – допомагає з’ясувати причини труднощів, які виникають в учнів під час навчання;
o   стимулюючо-мотиваційна – визначає таку організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли його проведення стимулює бажання покращити свої результати;
o   навчальна -  зумовлює таку організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли його проведення сприяє повторенню, уточненню і систематизації навчального матеріалу.
Таким чином, контроль у школі – це спосіб виявлення й оцінювання результатів спільної діяльності учня і викладача.


Комментариев нет:

Отправить комментарий